Francize disponibile in Romania. În 2021 piaţa din România este deschisă francizei. Până acum avem aceste date comunicate de către unele companii.

Francize in Romania. În România tot mai mulţi antreprenori aleg un mod mai profesionist în materie de business. Afacerea care este în Franciza este una sigură şi vine cu un sistem bine pus la punct. Puteţi opta pentru un brand de succes şi aveţi şi satisfacţia pe măsură. Un brand cu tradiţie este şi cel mai bine vândut. Imaginea în timp pe care acest brand a expus-o este acum şi imaginea ta.


Începeți-vă afacerea cu Franciza potrivită şi ai un business care funcţionează din prima

Ce este Franciza?

Acest sistem de afacere este unul foarte bine structurat şi simplifică timpul tău pentru dezvoltarea unui brand.

  1. Timpul pentru cercetare de piaţă este redus
  2. Structura afacerii este testată şi structurată conform normelor francizei
  3. Aveţi la îndemână structura personalului şi structura produselor în categorii bine stabilite
  4. Furnizarea de materie primă este asigurată de către brandul în Franciza
  5. Aparatura tehnică este asigurată de către Franciza (nu trebuie să alergi după un anumit aparat)
  6. Designul şi tot ce înseamnă imaginea ta din punct de vedere al Marketing-ului. Imaginea ta este susţinută de către Franciza (de la caz la caz sunt costuri suportate de către antreprenor)
  7. Preţurile vă sunt recomandate de către Franciza şi sunt unele studiate pe zona unde activaţi
  8. Franciza impune un anumit aspect şi design, culori şi mobilier. Design interior şi exterior. (de la caz la caz unele Francize au soluţia la realizarea proiectului)
  9. Beneficiezi de un instructaj pentru personal profesionist din partea Francizei.

Cerinţele ce trebuie îndeplinite în obţinerea unei Francize

Fiecare Franciza are în mare parte un caiet de sarcini şi este de la Franciza la Franciza.

  1. Studiu de locaţie (amplasament, mărimea locaţiei, trafic de persoane/ora de vârf şi minimul orei de vârf)
  2. Dacă îndepliniţi aceste condiţii, Franciza este în curs de activare

Ce Taxe ai obligatorii lunare

  1. Taxa de Franciza între 5-7% din cifra de afacere
  2. Marketing între 5-7% din cifra de afacere

Ce trebuie sa aveţi în vedere înainte să începeți obţinerea unei Francize?

  1. Alegerea cu atenţie a tipului domeniului în care vreţi să activaţi (trebuie să ţineţi cont de domeniul ales şi dacă acesta este cunoscut de către dumneavoastră)
  2. Locaţia este foarte importantă din punctul de vedere al amplasării şi traficului de persoane (afacerea poate să funcţioneze la capacitate adecvată)
  3. Costurile suplimentare trebuie luate în calcul (chirii în avans şi întreţinerea spaţiului)

Francize disponibile în acest moment în România


Franciza Vodafone

Franciza Vodafone
Incepeți-vă afacerea cu Franciza potrivita

Franciza Vodafone este compania care a implementat prima reţea GSM în România în aprilie 1997. Este primul operator care a lansat serviciile 3G pe piaţa românească în aprilie 2005, iar mai apoi nivelul superior de performanţă HSDPA – 3G broadband. De asemenea, Vodafone este operatorul care a lansat prima reţea de date mobile 4G din România, în octombrie 2012. Urmează implementarea 5G în 2020.

În mai 2019, Vodafone a devenit primul operator din România şi unul dintre primii la nivel mondial 5G. Vodafone sunt cei care au lansat reţeaua mobilă 5G. SupernetTM.

diferenţiatori:

  • Susţin şi investesc permanent în inovaţie;
  • Răspund nevoilor în continuă schimbare ale utilizatorilor de comunicaţii mobile, oferindu-le întotdeauna cele mai bune servicii;
  • Investesc resurse şi experienţa lor globală pentru a le oferi clienţilor produse şi servicii inovatoare. Vodafone este capabil de a revoluţiona experienţa de utilizare.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume. Vodafone oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de ţări. Vodafone deţine 41 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile. Vodafone are 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV.


Franciza C House Cafè Milano

Conceptul C House Cafè Milano.Brandul începe în 2006, Cristiano Iezzi şi Alberto Poli, parteneri de business, când au creat din pasiunea pentru cafea Conceptul C House Cafè Milano, pentru a reda iubitorilor de cafea din toată lumea, o experienţă exclusivistă şi de lux. Cristiano Iezzi este antreprenor italian, cu o experienţă de peste 20 de ani. Cristiano Iezzi este în dezvoltarea reţelelor în franciză, respectiv în domeniul Food & Beverage. 

Experienţa de viaţă milaneză modernă a început să fie răspândită în lume cu ajutorul restaurantului mediteranean „C House Lounge Cafè”, al cărui design este menit să atragă şi să relaxeze.   C House Lounge Cafè reuşeşte să uimească atât oaspeţii de elită, cat şi pasionaţii în domeniu.

C House Cafè Milano

Dezvoltarea brandului C House Cafè Milano are la bază experienţa familiei Poli care activează în industria cafelei în Milano din 1962 şi îşi distribuie cafeaua în întreaga lume. În peste zece ani de existenţă, brandul este în creştere continuă, ajungând astazi la peste 60 de locaţii. 

Cristiano şi Alberto şi-au adaptat conceptul de business pe 3 tipologii de locaţii C House Coffee Shop&Bakery Cafè, Express). Clientii se bucură de o experienţă italiană autentică, o masă liniştită şi de o cafea rafinată. C House Cafè Milano colaborează cu celebrul arhitect Andrea Langhi a cărui viziune estetică redă locaţiilor un aspect primitor şi plăcut.

Misiunea C House Cafè Milano este să ofere un meniu special de cafea, ceai, ciocolată şi prăjituri precum şi o gamă variată de preparate culinare cu specific italian de cea mai bună calitate, într-o atmosferă veselă şi relaxantă. Tradiţia şi inovaţia sunt nucleul modelului de afaceri, îmbunătăţind periodic portofoliul de produse, cum ar fi: deserturi premium, sandwich-uri, salate, pizza sau paste. 

Indiferent că este vorba despre o cină romantică, despre o întâlnire de afaceri sau de un eveniment, acest stil include servicii de cea mai bună calitate, însoţite de un decor elegant şi de un ambient relaxant. Din grija de a oferi oaspeţilor ceva unic, C House Cafè Milano şi-a pus semnatura pe mai multe reţete de cocktail-uri. Toate acestea, alături de o cafea de calitate, fac ca timpul petrecut în locaţie să fie o experienţă inegalabilă.

Descoperă conceptul C House Cafè Milano!


Franciza Christian Tour

Agenţia de turism Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piaţa locală.

Misiunea Christian Tour – Amintiri de neuitat. 

În cei 21 ani de experienţă, Christian Tour s-a făcut remarcat prin cele mai bune vacanţe oferite turiştilor în destinaţii din întreaga lume. De la escapade pe insule fascinante, expediţii montane, croaziere, circuite culturale până la city break-uri romantice, franciza Christian Tour este biletul de vacanţă preferat de toţi călătorii care apreciază profesionalismul, seriozitatea şi calitatea serviciilor.

Francizarea este pasul firesc pe care îl facem ţinând cont de nivelul la care am ajuns ca business, precum şi pentru dezvoltarea viitoare a companiei. Christian Tour este un brand puternic, de încredere, este o companie care a acumulat know-how şi este în masură să împărtăşească din propria experienţă celor care vor să vină sub umbrela companiei noastre. Franciza este o şansă pentru business-urile mici care vor să evolueze. Credem în forţa şi vitalitatea pe care o au micii antreprenori în a dezvolta afaceri de succes.

În definitiv, şi Christian Tour a început de jos. Am crescut sănătos în toţi aceşti ani, am învăţat din propriile greşeli, le-am reparat, am făcut apoi lucurile mult mai bine. Am îndrăznit să credem că putem să facem o afacere curată, creată şi gândită pentru români, în Romania.” – Cristian Pandel – Fondator Christian Tour.

Invetiţia într-o agenţie de turism Christian Tour variază între 25.000 de euro şi 35.000 de euro, în funcţie de suprafaţa locaţiei şi stadiul de preluare.


Franciza Meli Melo

Franciza Meli Melo

Franciza Meli Melo. Meli Melo este cea mai mare reţea de magazine cu bijuterii şi accesorii fashion din România. Brandul Meli Melo este un concept românesc de retail lansat pe piaţă acum 25 de ani de 2 parteneri francezi, stabiliţi în România.

Reţeaua a ajuns la peste 60 de unităţi, prezenţă naţională şi internaţională. Prima franciza Meli Melo s-a deschis în 2018 la Târgu-Jiu. Nu se opresc aici, scopul lor este să ajungă leader în domeniu în Central Eastern Europe.

Pentru 2019 au planificat deja lansarea a două noi locaţii Meli Melo în sistem de franciză, iar până în 2022 îţi doresc să includă încă 9 oraţe în acest sistem: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Târgovişte, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamţ şi Botoşani.

Există locaţii care pot fi puse la dispoziţia francizaţilor în cele mai aglomerate centre comerciale din oraţele mai sus menţionate.

Avem un concept suficient de matur să îl putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul să dea startul la această dezvoltare atât în România cât şi la nivel internaţional”, precizează reprezentanţii Meli Melo.



Franciza Famous Waffles

Famous Waffles

Businessul Famous Waffles a luat naţtere acum 4 ani şi aduce în prim-plan, după cum îi spune chiar numele, cunoscutul desert belgian waffles.

Brandul este prezent în Bucureşti, Timişoara şi Brăila, atât prin locaţii proprii, cât şi prin francize şi există planuri de expansiune pentru toate marile oraşe din ţară.

Pentru extindere sunt luate în calcul zonele de food court din centrele comerciale.

Ne plac atât de mult gofrele belgiene, încât am hotărât să le facem faimoase în toată ţara. Produsele noastre sunt calde şi se prepară pe loc”, spun oficialii companiei, cu acţionariat integral românesc.

Pentru o unitate Famous Waffles, investiţia iniţială este de aproximativ 34.000 de euro.


Franciza Tucano Coffee

Lanţul de cafenele Tucano Coffee, fondat de antreprenorul Ruslan Cojocaru, din Republica Moldova, continuă expansiunea.

Până acum, cafenelele sub acest brand există în Bucureşti, dar şi în Braşov, Timişoara, Arad, Iaşi şi Cluj-Napoca.

Investiţia pentru deschiderea unui locaţii Tucano este cuprinsă între 100.000 de euro şi 200.000 de euro şi variază în funcţie de suprafaţa şi starea locaţiei.

Francize in Romania
Începeţi-vă afacerea cu Franciza potrivită

În afară de România, brandul Tucano mai există în ţări ca Republica MoldovaRusia, Emiratele Arabe Unite, Cipru, Olanda, Kyrgyzstan.

Misiunea Tucano este: “Vrem să creăm un nou model de coffee shop-uri – cafenelele ca şi spaţii creative. Deoarece pentru noi, ele înseamnă ceva mai mult decât un local în care se serveşte Specialty Coffee. Aceste spaţii creative inspiră şi influentează frumos echipa, oaspeţii şi partenerii noştri. Ei devin mai sinceri şi deschişi, mai uniţi şi creativi, mai simpli şi green.”


Franciza JetPoint

Povestea lanţului de spălatorii auto self service jetPOINT începe în 2002, când Florin Gorun un tânăr ajuns departe de casă, împins de nevoie, începe să spele maşini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Întors în ţară şi-a folosit experienţa acumulată şi a deschis primul lanţ de spălatorii auto clasice, cu capital şi acţionariat integral românesc, în inima Transilvaniei, Cluj Napoca. În contextul crizei şi forţei de muncă a identificat oportunitatea transformării spălatoriilor auto clasice în spălatorii auto self service, construind şi instalând astfel în 2015 prima spălătorie auto self service.

Francize in Romania
Francize in Romania

A urmat apoi întalnirea cu Puiu Darlea şi decizia de a deveni producatori şi nu revânzatori de echipamente. Şi astfel s-a născut brandul jetPOINT.

Business-ul a ajuns la 20 de unităţi dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc însă aici, cei doi antreprenori vizând 100 de unitati în următorii 5 ani.

Investiţia într-o spălătorie începe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro şi urcă până la 300.000 de euro în funcţie de numărul de boxe.


Franciza ING Bank

Francize in Romania
Francize in Romania

ING Bank este singura bancă autohtonă care apelează şi la franciză ca operaţiune de dezvoltare a reţelei teritoriale. Instituţia de credit are în vedere extinderea prin intermediul acestei modalităţi a retelei de ING Office în orasele Arad, Constanţa, Braşov, Târgu Mureş, Satu Mare, Baia Mare şi Bucureşti. Nivelul investiţiei iniţiale este, conform reprezentanţilor ING Bank, echivalentul a 6.500 euro.

Parteneriatul cu ING Bank se va desfăşura printr-o societate cu răspundere limitată (SRL), unde ING Office Managerul este asociat unic/administrator. Obiectul de activitate este cel de intermediere servicii financiare şi asistenţă în brokeraj. Activitatea este reglementată în baza unui contract de prestări servicii încheiat cu ING Bank şi a unui contract de subînchiriere pentru spaţiul în care se desfăşoară activitatea. Toţi partenerii ING Bank beneficiază de aceleaşi condiţii contractuale.

Potrivit prezentării realizate de oficialii ING Bank privind această oportunitate de afacere, a fi Office Manager într-un ING Office presupune implicare 100% în dezvoltarea acestui business. Activitatea constă în egală măsură atât în vânzarea produselor bancare şi de asigurări, cât şi în oferirea unui service post vânzare de calitate clienţilor.

Francize in Romania ING Bank

”Accentul se pune în primul rând pe calitatea serviciilor oferite pentru a putea forma un portofoliu solid de clienţi. Resursele implicate pentru a avea un business de succes sunt multiple. Un rol principal îl are viziunea de ansamblu asupra business-ului şi strategie, îmbinate cu o bună organizare a întregii activităţi şi a echipei”, se subliniază în textul de prezentare.

Practic, ING Bank pune la dispoziţia partenerului său un business la cheie, brandul şi conceptul inovator ING fiind cele două contribuţii forte. De asemenea, viitorul proprietar de ING Office va beneficia de expertiza ING ca suport în dezvoltarea acestui business, începand de la identificarea locaţiilor, închirierea şi amenajarea lor, predarea la cheie către Office Manager. Dotarea acestora constă în echipamente Self’Bank şi aparatură IT, soft-uri, materiale de promovare, sistem de securitate, instruirea angajaţilor şi a Office Managerului precum şi partea de suport constând în manuale/procese/proceduri, acestea fiind oferite de către ING Bank.

Daca ai apetit comercial şi experienţă solidă în relaţia cu clienţii, te defineşte pasiunea pentru acţiune şi rezultat şi reuşeşti să întrevezi oportunităţi în orice context, poţi transmite declaraţia de interes, alături de un Curriculum Vitae la adresa partener.ing@ing.ro.

,, sursa informaţiilor preluată de la bankingnews.ro,,


Francize in Romania LaDoiPași

Francize in Romania
Francize in Romania

Franciza LaDoipasi, ai independență în
administrarea afacerii tale.

Dacă te alături francizei LaDoiPași, ai libertate deplină în administrarea afacerii tale. Tu alegi cum gestionezi produsele, stocurile, angajații, având în același timp alături de tine un partener puternic, cu experiență. Franciza La Doi Pasi ia amploare şi este o afacere foarte bine pusă la punct încă de la început. Dacă pe piaţa aceasta din zona de Market zonal în trecut nu erau decât trei competitori, acum avem şi Franciza La Doi Pasi.

Vă urăm succes dragi cititori!

Francize in Romania
Francize in Romania

Susținerea unui brand

Afacerea ta operează sub un brand puternic, cunoscut la nivel național. Astfel ai vizibilitate în fața clienților tăi.

Sprijin financiar La doi Pasi

Parteneriatul cu LaDoiPași îți oferă o multitudine de beneficii pentru ca afacerea ta să crească. Primești susținere financiară pentru planurile tale de dezvoltare, consultanță în amenajarea spațiului sau programe de training pentru angajații tăi.

Livrarea produselor La doi Pasi

În franciza LaDoiPași este foarte ușor să faci aprovizionarea magazinului tău. Tu comanzi produsele, iar partenerul tău METRO le livrează. Rapid și simplu.

Oferte exclusive partenerilor din franciză

Pentru ca afacerea ta să crească repede, iar clienții tăi să revină întotdeauna bucuroși în magazin, LaDoiPași te susține oferindu-ți oferte exclusive și prețuri preferențiale, dacă alegi să faci parte din franciză.


Franciza Simigeria Matei

Francize in Romania
Francize in Romania

Din dragoste pentru tradiția românească și nostalgia pentru bucatele plămădite de mâinile blânde ale bunicii, a luat ființă Simigeria Matei.

Am adus gustul românesc autentic în produsele noastre proaspete, cu ingrediente de calitate – care aburesc geamurile vitrinelor din magazinele noastre în fiecare dimineață. Cu prețuri avantajoase și o puternică infuzie de esență românească, misiunea noastră este de a bucura fiecare român cu savoarea produselor noastre – de la primul covrig până la ultima plăcintă.

Frământatul aluatului, măsura sării și prospețimea legumelor și a cărnii – toate acestea sunt urmărite cu drag și atenție, pentru a ne respecta rețetele întocmai și a vă respecta pe voi. Atunci când sute de clienți ne savurează produsele zilnic, satisfacția de a le oferi mai mult decât un produs ce alină foamea este cea care ne oferă căldură sufletească și ne confirmă calitatea muncii noastre.

Munca sfințește locul, iar noi dorim ca munca noastră să aducă tradiția și dragul de bucate bune în sufletul tuturor românilor.


Buna ziua.