Francize in Romania

Francize in Romania. In 2020 Piata din Romania este deschisa Francizei. Pana acum avem aceste date comunicate de catre unele companii

Francize in Romania. In Romania tot mai multi antreprenori aleg un mod mai profesionist in materie de business. Afacerea care este in Franciza este una sigura si vine cu un sistem bine pus la punct . Puteti opta pe un Brand de succes si aveti si satisfactia pe masura. Un brand cu traditie este si cel mai bine vandut. Imaginea in timp pe care acest brand a expus-o este acum si imaginea ta.

Incepeți-vă afacerea cu Franciza potrivita si ai un Business care functioneaza din prima.

Ce este Franciza ?

Acest sistem de afacere este una foarte bine structurata si simplifica timpul tau pentru dezvoltarea unui Brand.

  1. Timpul pentru cercetare de piata este redus
  2. Structura afacerii este testata si structurata conform normelor Francize
  3. Aveti la indemana structura personalului si structura produselor in categorii bine stabilite
  4. Furnizarea de materie prima este asigurata de catre Brandul in Franciza
  5. Aparatura tehnica este asigurata de catre Franciza ( Nu trebuie sa alergi dupa un anumit aparat )
  6. Designul si tot ce inseamna imaginea ta din punct de vedere Marketing. Imaginea ta este sustinut de catre franciza (De la caz la caz sun costuri suportate de catre antreprenor)
  7. Preturile va sunt recomandate de catre Franciza si sunt unele studiate pe zona unde activezi,
  8. Franciza impune un anumit aspect si Design, culori si mobilier. Design interior si exterior.( De la caz la caz unele Francize au solutia la realizarea proiectului)
  9. Beneficiezi de un instructaj pentru personal profesionist din partea Francizei.

Cerintele ce trebuie indeplinite in obtinerea unei Francize

Fiecare Franciza are in mare parte un caiet de sarcina si este de la Franciza la Franciza.

  1. Studiu de locatie (Amplasament, marimea locatieiei, trafic de persoane/ora de varf si minimul orei de varf)
  2. Daca indepliniti aceste conditii Franciza este in curs de activare.

Ce Taxe ai obligatorii lunare

  1. Taxa de Franciza intre 5-7% din cifra de afacere
  2. Marketing intre 5-7% din cifra de afacere

Ce trebuie sa aveti in vedere inainte sa începeți obtinerea unei Francize?

  1. Alegerea cu atentie tipul domeniului in care vrei sa activezi. ( Trebuie sa tineti cont de domeniul ales si daca acesta este cunoscut de catre dumneavoastra)
  2. Locatia este foarte importanta , din punct de vedere amplasarii si traficului de persoane afacerea poate sa functioneze la capacitate adegvata)
  3. Costurile suplimentare trebuie luate in calcule (chirii in avans si intretinerea spatiului)

Francize disponibile in acest moment in Romania

Franciza Vodafone

afacere cu Franciza Vodafone

Franciza Vodafone
Incepeți-vă afacerea cu Franciza potrivita

Franciza Vodafone este compania care a implementat prima retea GSM in Romania. In aprilie 1997, si primul operator care a lansat serviciile 3G pe piata romaneasca. In aprilie 2005, iar mai apoi nivelul superior de performanta HSDPA – 3G broadband. De asemenea, Vodafone este operatorul care a lansat prima retea de date mobile 4G din Romania, in octombrie 2012. Urmeaza implementarea 5G in 2020

In mai 2019, Vodafone a devenit primul operator din Romania, si unul dintre primii la nivel mondial 5G. Vodafone cei care a lansat reteaua mobila 5G. SupernetTM.

diferentiatori:

  • Sustin si investesc permanent in inovatie;
  • Raspund nevoilor in continua schimbare ale utilizatorilor de comunicatii mobile oferindu-le intotdeauna cele mai bune servicii;
  • Investesc resurse si experienta lor globala pentru a le oferi clientilor produse si servicii inovatoare. Vodafone este capabil de a revolutiona experienta de utilizare.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume. Vodafone ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 25 de tari. Vodafone detine 41 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile. Vodafone are 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix si 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV.

Franciza C House Cafè Milano.

Conceptul C House Cafè Milano.

Brandul incepe in 2006,. Cristiano Iezzi si Alberto Poli, parteneri de business, au creat, din pasiunea pentru cafea. Conceptul C House Cafè Milano pentru a reda iubitorilor de cafea din toata lumea, o experienta exclusivista si de lux. Cristiano Iezzi este antreprenor italian, cu o experienta de peste 20 de ani. Cristiano Iezzi este in dezvoltarea retelelor in franciza, respectiv in  domeniul Food & Beverage. 

Experienta de viata milaneza moderna a inceput sa fie raspandita in lume cu ajutorul restaurantului mediteranean. „C House Lounge Cafè”, al carui design este menit sa atraga si sa relaxeze.   C House Lounge Cafè reuseste sa uimeasca atat oaspetii de elita, cat si pasionatii in domeniu.

C House Cafè Milano

Dezvoltarea brandului C House Cafè Milano are la baza experienta familiei. Poli care activeaza in industria cafelei in Milano din 1962 si isi distribuie cafeaua in intreaga lume. In peste zece ani de existenta, brandul este in crestere continua, ajungand astazi la peste 60 locatii. 

Cristiano si Alberto si-au adaptat conceptul de business pe 3 tipologii de locatii C House Coffee Shop&Bakery Cafè, Express). Clientii se bucura de o experienta italiana autentica, o masa linistita si de o cafea rafinata. C House Cafè Milano colaboreaza cu celebrul arhitect Andrea Langhi a carui viziune estetica, primitor si placut locatiilor.

Misiunea C House Cafè Milano este sa ofere un meniu special de cafea, ceai, ciocolata si prajituri precum si o gama variata de preparate culinare cu specific italian de cea mai buna calitate, intr-o atmosfera vesela si relaxanta. Traditia si inovatia sunt nucleul modelului de afaceri, imbunatatind periodic portofoliul de produse, cum ar fi: deserturi premium, sandwich-uri, salate, pizza sau paste. 

Indiferent ca este vorba despre o cina romantica, despre o intalnire de afaceri sau de un eveniment, acest stil include servicii de cea mai buna calitate, insotite de un decor elegant si de un ambient relaxant. Din grija de a oferi oaspetilor ceva unic, C House Cafè Milano si-a pus semnatura pe mai multe retete de cocktailuri. Toate acestea, alaturi de o cafea de calitate, fac ca timpul petrecut in locatie sa fie o experienta inegalabila.

Descopera conceptul C House Cafè Milano:

Franciza Christian Tour

Agentia de turism Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala.

Misiunea Christian Tour – Amintiri de neuitat. 

In cei 21 ani de experienta, Christian Tour s-a facut remarcat prin cele mai bune vacante oferite turistilor in destinatii din intreaga lume. De la escapade pe insule fascinante, expeditii montane, croaziere, circuite culturale pana la city break-uri romantice, franciza Christian Tour este biletul de vacanta preferat de toti calatorii care apreciaza profesionalismul, seriozitatea si calitatea serviciilor.

Francizarea este pasul firesc pe care il facem tinand cont de nivelul la care am ajuns ca business, precum si pentru dezvoltarea viitoare a companiei. Christian Tour este un brand puternic, de incredere, este o companie care a acumulat know-how si este in masura sa impartaseasca din propria experienta celor care vor sa vina sub umbrela companiei noastre. Franciza este o sansa pentru business-urile mici care vor sa evolueze.Credem in forta si vitalitatea pe care o au micii antreprenori in a dezvolta afaceri de succes.

In definitiv, si Christian Tour am inceput de jos. Am crescut sanatos in toti acesti ani, am invatat din propriile greseli, le-am reparat, am facut apoi lucurile mult mai bine. Am indraznit sa credem ca putem sa facem o afacere curata, creata si gandita pentru romani, in Romania.” – Cristian Pandel – Fondator Christian Tour.

Invetitia intr-o agentie de turism Christian Tour variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro, in functie de suprafata locatiei si stadiul de preluare.

Franciza Meli Melo

Franciza Meli Melo

Franciza Meli Melo

Meli Melo este cea mai mare retea de magazine cu bijuterii si accesorii fashion din Romania. Brandul Meli Melo este un concept romanesc de retail lansat pe piata acum 25 de ani de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania.

Reteaua a ajuns la peste 60 de unitati, prezenta nationala si internationala. Prima franciza Meli Melo s-a deschis in 2018 la Targu Jiu. Nu se opresc aici, scopul lor este sa ajunga leader in domeniu in Central Eastern Europe.

Pentru 2019 au planificat deja lansarea a doua noi locatii Meli Melo in sistem de franciza, iar pana in 2022 isi doresc sa includa inca 9 orase in acest sistem: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Targoviste, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamt si Botosani.

Exista locatii care pot fi puse la dispozitia francizatilor in cele mai aglomerate centre comerciale, din orasele mai sus mentionate.

Avem un concept suficient de matur sa il putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul sa dea startul la aceasta dezvoltare atat in Romania cat si la nivel international”, precizeaza reprezentantii Meli Melo.


Franciza Famous Waffles

Famous Waffles

Businessul Famous Waffles a luat nastere acum 4 ani si aduce in prim-plan, dupa cum ii spune chiar numele, cunoscutul desert belgian waffles.

Pana in prezent, brandul este prezent in Bucuresti, Timisoara si Braila, atat prin locatii proprii, cat si prin francize, si exista planuri de expansiune pentru toate marile orase din tara.

Pentru extindere sunt luate in calcul zonele de food court din centrele comerciale.

Ne plac atat de mult gofrele belgiene, incat am hotarat sa le facem faimoase in toata tara. Produsele noastre sunt calde si se prepara pe loc.” spun oficialii companiei, cu actionariat integral romanesc.

Incepeți-vă afacerea cu Franciza potrivita

Pentru o unitate Famous Waffles, investitia initiala este de aproximatic 34.000 de euro.

Franciza Tucano Coffee

Lantul de cafenele Tucano Coffee, fondat de antreprenorul Ruslan Cojocaru, din Republica Moldova, continua expansiunea.

Pana acum, cafenelele sub acest brand, exista in Bucuresti, dar si in Brasov, Timisoara, Arad, Iasi si Cluj-Napoca.

Investitia pentru deschiderea unui locatii Tucano este cuprinsa intre 100.000 de euro si 200.000 de euro si variaza in functie de suprafata si starea locatiei.

Francize in Romania
Incepeți-vă afacerea cu Franciza potrivita

In afara de Romania, brandul Tucano mai exista in tari ca Republica MoldovaRusia, Emiratele Arabe Unite, Cipru, Olanda, Kyrgyzstan.

Misiunea Tucano este: “Vrem sa cream un nou model de coffee shop-uri – cafenelele ca si spatii creative. Deoarece pentru noi, ele înseamna ceva mai mult decat un local in care se serveste Specialty Coffee. Aceste spatii creative inspira si influenteaza frumos Echipa, Oaspetii si Partenerii nostri. Ei devin mai sinceri si deschisi, mai uniti si creativi, mai simpli si green.”

Franciza JetPoint

Povestea lantului de spalatorii auto self service jetPOINT incepe in 2002, cand Florin Gorun un tanar ajuns departe de casa, impins de nevoie, incepe sa spele masini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Intors in tara si-a folosit experienta acumulata si a deschis primul lant de spalatorii auto clasice, cu capital si actionariat integral romanesc, in inima Transilvaniei, Cluj Napoca. In contextul crizei si fortei de munca a identificat oportunitatea transformarii spalatoriilor auto clasice in spalatorii auto self service, constrind si instaland astfel in 2015 prima spalatorie auto self service.

Francize in Romania
Francize in Romania

A urmat apoi intalnirea cu Puiu Darlea si decizia de a deveni producatori si nu revanzatori de echipamente. Si astfel s-a nascut brandul jetPOINT.

Businessul a ajuns la 20 de unitati dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc insa aici, cei doi antrepreniri vizand 100 de unitati in urmatorii 5 ani.

Investitia intr-o spalatorie incepe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro si urca pana la 300.000 de euro in functie de numarul de boxe.

Franciza ING Bank

Francize in Romania
Francize in Romania

ING Bank este singura banca autohtona care apeleaza si la franciza ca operatiune de dezvoltare a retelei teritoriale. Institutia de credit are in vedere extinderea prin intermediul acestei modalitati a retelei de ING Office in orasele Arad, Constanta, Brasov, Targu Mures, Satu Mare, Baia Mare si Bucuresti. Nivelul investitiei initiale este, conform reprezentantilor ING Bank, echivalentul a 6.500 Euro.

Parteneriatul cu ING Bank se va desfasura printr-o societate cu raspundere limitata (SRL), unde ING Office Managerul este asociat unic/administrator. Obiectul de activitate este cel de intermediere servicii financiare si asistenta in brokeraj. Activitatea este reglementata in baza unui contract de prestari servicii incheiat cu ING Bank si a unui contract de subinchiriere pentru spatiul in care se desfasoara activitatea. Toti partenerii ING Bank beneficiaza de aceleasi conditii contractuale.

Potrivit prezentarii realizate de oficialii ING Bank privind aceasta oportunitate de afacere, a fi Office Manager intr-un ING Office presupune implicare 100% in dezvoltarea acestui business. Activitatea consta in egala masura atat in vanzarea produselor bancare si de asigurari cat si in oferirea unui service post vanzare de calitate clientilor.

Francize in Romania ING Bank

”Accentul se pune in primul rand pe calitatea serviciilor oferite pentru a putea forma un portofoliu solid de clienti. Resursele implicate pentru a avea un business de succes sunt multiple. Un rol principal il are viziunea de ansamblu asupra business-ului si strategia, imbinate cu o buna organizare a intregii activitati si a echipei”, se subliniaza in textul de prezentare.

Practic, ING Bank pune la dispozitia partenerului sau un business la cheie, brandul si conceptul inovator ING fiind cele doua contributii forte. De asemenea, viitorul proprietar de ING Office va beneficia de expertiza ING ca suport in dezvoltarea acestui business, incepand de la identificarea locatiilor, inchirierea si amenajarea lor, predarea la cheie catre Office Manager, dotarea acestora constand in echipamente Self’Bank si aparatura IT, soft-uri, materiale promovare, sistem de securitate, instruirea angajatilor si a Office Managerului precum si partea de suport constand in manuale/procese/proceduri fiind oferite de catre ING Bank.

Daca ai apetit comercial si experienta solida in relatia cu clientii, te defineste pasiunea pentru actiune si rezultat si reusesti sa intrevezi oportunitati in orice context, poti transmite declaratia de iteres, alaturi de un Curriculum Vitae la adresa partener.ing@ing.ro.

,, sursa informatiilor preluata de la bankingnews.ro,,

Francize in Romania LaDoiPași

Francize in Romania
Francize in Romania

Franciza LaDoipasi, ai Independența în
administrarea afacerii tale.

Dacă te alături francizei LaDoiPași, ai libertate deplină în administrarea afacerii tale. Tu alegi cum gestionezi produsele, stocurile, angajații, având în același timp alături de tine un partener puternic, cu experiență. Franciza La Doi Pasi ia amploare si este o afacere foarte bine pusa la punct inca de la inceput. Daca pe piata aceasta din zona de Market zonal in trecut nu erau decat trei competitori , acum avem si Franciza La Doi Pasi.

Va uram succes dragi cititori!

Francize in Romania
Francize in Romania

Susținerea unui brand

Afacerea ta operează sub un brand puternic, cunoscut la nivel național. Astfel ai vizibilitate în fața clienților tăi.

Sprijin financiar La doi Pasi

Parteneriatul cu LaDoiPași îți oferă o multitudine de beneficii pentru ca afacerea ta să crească. Primești susținere financiară pentru planurile tale de dezvoltare, consultanță în amenajarea spațiului sau programe de training pentru angajații tăi.

Livrarea produselor La doi Pasi

În franciza LaDoiPași este foarte ușor să faci aprovizionarea magazinului tău. Tu comanzi produsele, iar partenerul tău METRO le livrează. Rapid și simplu.

Oferte exclusive partenerilor din franciză

Pentru ca afacerea ta să crească repede, iar clienții tăi să revină întotdeauna bucuroși în magazin, LaDoiPași te susține oferindu-ți oferte exclusive și prețuri preferențiale, dacă alegi să faci parte din franciză.

Franciza Simigeria Matei

Francize in Romania
Francize in Romania

Din dragoste pentru tradiția românească și nostalgia pentru bucatele plămădite de mâinile blânde ale bunicii, a luat ființă Simigeria Matei.

Am adus gustul românesc autentic în produsele noastre proaspete, cu ingrediente de calitate – care aburesc geamurile vitrinelor din magazinele noastre în fiecare dimineață. Cu prețuri avantajoase și o puternică infuzie de esență românească, misiunea noastră este de a bucura fiecare român cu savoarea produselor noastre – de la primul covrig până la ultima plăcintă.

Frământatul aluatului, măsura sării și prospețimea legumelor și a cărnii – toate acestea sunt urmărite cu drag și atenție, pentru a ne respecta rețetele întocmai și a vă respecta pe voi. Atunci când sute de clienți ne savurează produsele zilnic, satisfacția de a le oferi mai mult decât un produs ce alină foamea este cea care ne oferă căldură sufletească și ne confirmă calitatea muncii noastre.

Munca sfințește locul, iar noi dorim ca munca noastră să aducă tradiția și dragul de bucate bune în sufletul tuturor românilor.


Buna ziua.