Echipa dvs B2B vânzări

Echipa dvs B2B vânzări

Echipa dvs B2B vânzări cele mai bune echipe de marketing B2B-au toate un lucru în comun: Ei tratează echipa de vânzări ca unul dintre clienții lor.

Acest punct de vedere este o valoare reala pentru măsurarea campaniilor de marketing, insa beneficiile acestei abordari sunt benefice pentru echipa de vanzari , aceasta  câștiga timp si  acționezea din sursele furnizate de abordare. In schimb, echipa de marketing trebuie să transmită propunerea dupa evaluarea situatiei catre echipa de vanzari
Ca orice echipa de marketing va eufemism face sex de lucru pentru a înțelege durerea puncte seturi de abilități și nevoile de afaceri ale echipei lor de vânzări. Acest lucru va crea la rândul său, conduce mai bine calificați, care sunt gata să se conecteze cu echipa de vânzări ai, nu echipa de vânzări pe care le-ați citit în ziare albe.
Pentru a înțelege cu adevărat ceea ce echipa de vânzări trebuie să fie de succes și de unitate de venituri și de creștere pentru organizația dvs., va trebui să meargă la ei. Gol în același timp, aici sunt patru dintre cele mai probabile echipe de marketing blocajele B2B shoulds să fie pentru a permite Abordarea echipei lor de vânzări pentru a stimula creșterea veniturilor.
1. cumpărători Găsiți în piață și conectați.
Există mai multe moduri de marketing pot ajuta la generarea cererii pentru produsele și serviciile organizației lor, au ca scop de câștiga toate cererea de pe piață.
Pentru a găsi cumpărători în piață va trebui să câștige vizibilitate nu numai profilului și datele demografice ale perspectivele dvs. țintă, aussi obiectiv în semnale comportamentale bazate pe timp care identifică cursul cumpărării unui cont. inteligenta predictivă poate servi pentru a ajuta la identitatea de marketing nu numai că bugetul și autoritatea unei perspective, scopul aussi necesitatea și calendarul.
2. Activități de marketing Aliniere cu obiectivele de vânzări
Până în această zi de marketing de multe ori vede munca ict ca fiind separate de eforturile echipei lor de vânzări. Prin stabilirea ratelor deschise de e-mail, site-ul de trafic și de marketing conduce calificat ca obiective de top-line, marketing-au pictat într-un colț În cazul în care pe deplin 80% Înșiși dintre directori spun Nu au încredere OCP lor. Motivul este faptul că statisticile de introducere pe piață în jurul valorii de o mică și de angajament, în timp ce semnificative Desigur, nu întotdeauna au un impact 1-la-1 top-linie de conducte de vânzări și venituri valori cum ar fi.
Vestea bună este că echipele de introducere pe piață sunt în cele din urmă ascultarea feedback-ul. Sondajul nostru 2015 de marketing B2B au aratat ca un plin de 70 la suta din echipele de marketing sunt măsurate pe valoarea veniturilor generate din campaniile și activitățile de plumb generație. Rezultatul final este un profit mai bun din activitățile de marketing și de o echipa de marketing mai alert care se concentreaza pe cea mai riscantă parte a procesului de generare de venituri: Entre de marketing și vânzări de transfer.
3. Crearea de conținut care mapează la nevoile cumpărătorilor
În timp ce nimic nu bate vorbesc cu un, garanții de marketing bine informat și de vânzări consultative profesionale este adesea una dintre primele interacțiuni cu perspectiva ARE brand-ul. Mult prea frecvent, companiile lor creează mesaje și conținut într-un vid. Ele aduc mai inteligenta lor angajat într-o em camerei și sarcina cu modul în care decide să cadru provocarea de afaceri, poziția acestora și de a genera un interes de produs.
Problema acestei abordări este că nu face nimic pentru a înțelege piața sau factorii de decizie și influențatori echipa de vânzări este să încercați încearcă să se închidă. Protagonistul din shoulds dvs. fericit să fie clienții dumneavoastră potențiali și cum acestea își îndeplinesc atinge obiectivele lor, nu produsul și cum să realizați atingerea ta. Cele mai bune materiale de marketing B2B va identifica în mod clar „provocările de afaceri și obiective și să descrie modul în care experiența și cunoștințele dumneavoastră va ajuta la” perspectivele tale em.
4. Piața la fiecare curs al ciclului de cumpărare
Cele mai multe echipe de marketing sunt bune la crearea garanțiilor pentru perspective în partea de sus și de jos a canalului. Rezultatul acestui fapt este că creează în timp ce echipele de marketing sunt bune la bazele de date în creștere și ajutând conduce conversia în Oportunități deschise cu murdare echipa lor, ei sunt prost de a ajuta pentru a accelera ciclul de vânzări.
Pe piata B2B astăzi, oferte de peste 50.000 $ sunt vândute la cumpărarea comitetelor și să ia o medie de peste 6 luni. Având o mai bună înțelegere a cursului de cumpărare și construirea de conturi și campanii diferite bucuros că se concentreze pe care se deplaseaza prin intermediul comitetelor de cumpărare pâlnie de marketing și vânzări este o cheie vitală pentru marketing de succes, care ajută la venituri unitate.
Check out noastre Cumpărători Găsirea In-Market Cu Webinar predictivă Inteligenta În cazul în care Kerry Cunningham de SiriusDecisions Explică modul de informații cu funcția de predicție a identificat perspective în piață

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.