Care sunt cele mai valoroase mărci din lume? Companii tehnice precum Apple, Google și Amazon

Thomas C. Frohlich and Michael B. Sauter  24/7 Wall Street
Publicat in 3:40 PM EDT Oct 10, 2018

Brandurile par să facă parte din toate aspectele vieții. Sărbătorirea unicității – un element de bază al oricărui brand – este o parte mai mare a experienței americane ca niciodată, iar acest lucru s-a extins la cel mai nou spațiu important pentru dezvoltarea brandului: internetul. Corporațiile recunosc importanța crescândă a dezvoltării unei identități online puternice în era accesului 24/7 prin computere și smartphone-uri. Cei de succes folosesc media socială, publicitatea și marketingul digital pentru a-și solidifica numele și produsele în mintea consumatorilor. & Nbsp; & Nbsp; Poate fi greu de măsurat cu exactitate valoarea completă a unui brand de înaltă calitate, dar sunt esențiale pentru o corporație globală de succes. Cantități enorme de timp și energie sunt dedicate imaginii mărcii de către întreprinderile din întreaga lume nu doar digital, ci prin toate canalele disponibile. & Nbsp; & Nbsp; 24/7 Wall St. a revizuit raportul Interbrand, Best Global Brands 2018, în care grupul de consultanți de marcă, o filială a conglomeratului publicitar Omnicom, evaluează mărcile globale pe baza unei serii de factori, inclusiv: cât de bine este cunoscut un brand, cât de bine se consideră și cât de mult contribuie la succesul financiar al societății-mamă. & Nbsp; & Nbsp; Cele mai valoroase mărci ale lumii sunt fețele gigantilor corporativi cu venituri de sute de miliarde de dolari. Astfel de logo-uri includ arcadele McDonald’s, pictograma Apple Apple, Amazon „A” și, bineînțeles, paginile de destinație iconice ale companiilor care au devenit în unele moduri sinonime cu internetul în sine – Google și Facebook. Toate aceste mărci sunt observații zilnice și experiențe pentru nenumărați oameni din întreaga lume. & Nbsp; & Nbsp; Valoarea și vizibilitatea unei mărci urmăresc, în general, performanțele financiare pe termen lung ale unei companii (care trebuie luate în considerare de Interbrand, companiile trebuind să fie profitabile). Dar cele două măsurători nu sunt aceleași și nici companiile și mărcile nu pot schimba termeni. Companiile-mamă de Google și Coca-Cola, de exemplu, fiecare dețin zeci de alte mărci care nu sunt neapărat incluse în evaluarea Interbrand. & Nbsp; & Nbsp; 24/7 Wall St. a listat cele mai valoroase 25 de mărci corporative la nivel mondial, bazate pe cel mai bun raport Global Interbrand din 2018. Cifrele de evaluare a mărcii sunt calculate de Interbrand. Cifrele de venituri anuale ale companiilor provin din cel mai recent raport anual disponibil al companiei-mamă a mărcii. Cifrele medii ale salariilor companiei se bazează pe mediile de la Payscale, o companie de date de compensare. Modificările prețurilor acțiunilor se bazează pe modificarea de cinci ani la sută, așa cum se obține de la Yahoo Finance. În cazul companiilor străine, performanța acțiunilor sau salariul mediu s-a bazat pe diviziunile americane ale acestor companii, ori de câte ori este posibil.
massimofusaro / iStock
Brandurile par să facă parte din toate aspectele vieții. Sărbătorirea unicității – un element de bază al oricărui brand – este o parte mai mare a experienței americane ca niciodată, iar acest lucru s-a extins la cel mai nou spațiu important pentru dezvoltarea brandului: internetul. Corporațiile recunosc importanța crescândă a dezvoltării unei identități online puternice în era accesului 24/7 prin computere și smartphone-uri. Cei de succes folosesc media socială, publicitatea și marketingul digital pentru a-și solidifica numele și produsele în mintea consumatorilor.
Poate fi greu de măsurat cu precizie întreaga valoare a unei mărci de înaltă calitate, dar sunt esențiale pentru o corporație globală de succes. Cantități enorme de timp și energie sunt dedicate imaginii mărcii de către întreprinderile din întreaga lume nu doar digital, ci prin toate canalele disponibile.
24/7 Wall Street a revizuit raportul Interbrand, Best Global Brands 2018, în care grupul de consultanți de marcă, o filială a conglomeratului publicitar Omnicom, evaluează mărcile globale pe baza unei serii de factori, inclusiv: cât de bine este cunoscut un brand, cât de bine este este considerat și cât de mult contribuie la succesul financiar al companiei-mamă.

Cele mai valoroase mărci ale lumii sunt fețele gigantilor corporativi cu venituri de sute de miliarde de dolari. Astfel de logo-uri includ arcadele McDonald’s, pictograma Apple Apple, Amazon „A” și, bineînțeles, paginile de destinație iconice ale companiilor care au devenit în unele moduri sinonime cu internetul în sine – Google și Facebook. Toate aceste mărci sunt observații zilnice și experiențe pentru nenumărați oameni din întreaga lume.
Mai mult: Fișierele de la firma Mattress pentru protecția falimentului din capitolul 11 ​​vor închide până la 700 de magazine
Mai mult: Bogăția din America: Unde sunt cele mai bogate și cele mai sărace state bazate pe venitul gospodăriei?
Valoarea și vizibilitatea unei mărci urmăresc, în general, performanțele financiare pe termen lung ale unei companii (care trebuie luate în considerare de Interbrand, companiile trebuind să fie profitabile). Dar cele două măsurători nu sunt aceleași și nici companiile și mărcile nu pot schimba termeni. Companiile-mamă de Google și Coca-Cola, de exemplu, fiecare dețin zeci de alte mărci care nu sunt neapărat incluse în evaluarea Interbrand.
24/7 Wall Street a listat cele mai valoroase 25 de mărci corporative la nivel mondial, bazate pe cel mai bun raport Global Interbrand din 2018. Cifrele de evaluare a mărcii sunt calculate de Interbrand. Cifrele de venituri anuale ale companiilor provin din cel mai recent raport anual disponibil al companiei-mamă a mărcii. Cifrele medii ale salariilor companiei se bazează pe mediile de la Payscale, o companie de date de compensare. Modificările prețurilor acțiunilor se bazează pe modificarea de cinci ani la sută, așa cum se obține de la Yahoo Finance. În cazul companiilor străine, performanța acțiunilor sau salariul mediu s-a bazat pe diviziunile americane ale acestor companii, ori de câte ori este posibil.
Zara & nbsp; & Nbsp; &Taur; Valoarea mărcii: 17,71 miliarde USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Venituri anuale: 29,12 miliarde USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Salariul mediu al companiei: 44.000 USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Modificarea prețurilor la acțiuni pe 5 ani: N / A & nbsp; & Nbsp; Valoarea brandului de îmbrăcăminte Zara a scăzut cu 5% în clasamentul Interbrand, la 17,7 miliarde de dolari.
winhorse / Getty Images
Zara

• Valoarea mărcii: 17,71 miliarde USD
• Venituri anuale: 29,12 miliarde USD
• Salariul mediu al companiei: 44.000 USD
• Schimbarea prețurilor la acțiuni pe 5 ani: N / A
Valoarea brandului de îmbrăcăminte Zara a scăzut cu 5 la sută în clasamentul Interbrand, la 17,7 miliarde de dolari.
American Express
• Valoarea mărcii: 19,14 miliarde USD
• Venituri anuale: 27,03 miliarde USD
• Salariul mediu al companiei: 86.000 USD
• Schimbarea prețurilor la acțiuni pe 5 ani: +44,99 la sută
Singura companie de servicii financiare din această listă, marca American Express valorează aproximativ 19,1 miliarde de dolari – cu 8% față de clasamentul Interbrand de anul trecut.
Mai mult: Care este cel mai rău oraș care să trăiești în statul tău? Afla.
Chanel
• Valoarea mărcii: 20,00 miliarde USD
• Venituri anuale: 9,6 miliarde USD
• Salariul mediu al companiei: 77.000 USD
• Schimbarea prețurilor la acțiuni pe 5 ani: N / A
Companiile Juggernaut precum Google și Amazon continuă să stabilească tonul pentru întregul peisaj al mărcii, ceea ce face ca concurența pentru atenția consumatorilor să fie cu atât mai dificilă. Chanel este poate o excepție – este singura marcă care nu a apărut niciodată pe lista de branduri de top a Interbrand.
Pepsi & nbsp; & Nbsp; &Taur; Valoarea mărcii: 20,80 miliarde USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Venituri anuale: 63,53 miliarde USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Salariul mediu al companiei: 73.000 USD & nbsp; & Nbsp; &Taur; Schimbarea prețurilor la acțiuni pe 5 ani: + 33,85% & nbsp; & Nbsp; Așa cum se întâmplă în multe sectoare, câteva companii domină activitatea de băuturi din Statele Unite. Pepsi și Coca-Cola continuă să fie gigantii de sodă ai națiunii. Cu toate acestea, în timp ce marca Pepsi este apreciată mult mai mică decât cea a Coca-Cola, veniturile sale anuale de 63,5 miliarde de dolari în anul fiscal 2017 depășesc cu mult veniturile Coca-Cola de 35,4 miliarde de dolari. & Nbsp; & Nbsp; CITEȘTE ȘI: Cele mai multe țări periculoase pentru femei
jeepersmedia / Flickr
Pepsi
• Valoarea mărcii: 20,80 miliarde USD
• Venituri anuale: 63,53 miliarde USD
• Salariul mediu al companiei: 73.000 USD
• Prețul acțiunilor pe 5 ani
Send feedback
History
Saved
Community
Care sunt cele mai valoroase mărci din lume? Companii tehnice precum Apple, Google și Amazon